arsenal tröja även om jag hade en storebro
نوشته شده توسط : malinda9n

När jag var yngre, även om jag hade en storebror, mina föräldrar skulle ge mig huset nyckeln varje dag. Det är i mitt huvud att jag är en ledare arsenal tröja och lagkapten Mönchengladbach var mycket bra för mig. '

Arsène Wenger, Arsenal chef, säger: 'Granit Xhaka är en spännande ung spelare, redan med goda Champions League och Bundesliga erfarenhet. Vi har följt honom under en lång tid nu och han är en spelare som kommer att lägga kvalitet till billiga fotbollströjor vår trupp. Vi önskar Granit en bra Euro 2016 med Schweiz och ser fram emot att välkomna honom till Arsenal inför nästa säsong. '

Xhaka hade antytt att han ville att hans framtid klargöras innan EM-slutspelet och beviljades en stående ovation av Borussia supportrar i sin slutliga utseende för klubben, en seger 2-0 i Darmstadt som säkrade en fjärdeplacerade finish, förra veckan.

Mittfältaren har tak 40 gånger och kommer messi tröja att spela mot sina föräldrars hemland, Albanien, i öppningsgruppen spel på Euro 2016. Hans äldre bror, taulant xhaka, kommer att representera Albanien. 'Arsenal hade två poängs avdrag i 1990-91 säsongen men ändå vann First Division, 'börjar Scott Sumner. 'Portsmouth hadefotbollströjor nio poängs avdrag i 2009-10 Premier League säsongen men skulle ha förpassats oavsett. Har det förekommit många fall där avgörande slutliga positioner har beslutats av avdrag? Det enda jag kan tänka på är Middlesbrough förvisas 1996-97. '

I själva verket, Scott, du är rätt i att belysa Middlesbrough, som var ökänt dras tre poäng för att zlatan tröja inte dyka upp till en Premier League match i december 1996 - söndag ligafotboll, äta ditt hjärta ut. Boro hävdade att 23 av deras trupp hade insjuknat med influensa, lämnar dem oförmögna att sätta in ett team för att möta andra nedflyttning-battlers Blackburn, men misslyckades med att informera myndigheterna fram till 24 timmar före matchen. 'Jag tror att vi kommer att förvisas, jag är nästan säker på det,' Fabrizio Ravanelli, den upprörd sommaren undertecknande från Juventus, konstaterade strax efteråt. En disciplinär hearing fastställde avdrag och Boro förvisades av två punkter i slutet av säsongen, vilket sparar Coventry från droppen. Du kan läsa lite mer om episoden i denna senaste Joy of sex, och i ett stycke skrivet av Tony Parkes, dåvarande vaktmästare tränare för Blackburn, tillbaka i 2009.





:: برچسب‌ها: arsenal tröja ,
:: بازدید از این مطلب : 728
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: